Asutatud 1992 aastal Pärnus |
|
Natuke mõtlemisainet enne transpordihinde arvestamistPraegu, kui tõusev kütusehind on olnud
ajakirjanduses pidevalt kuumaks teemaks ja arutelu selle üle, kui kalliks võivad
minna esmatarbekaubad transpordi kallinemisel, on jäetud hoopis arvestamata
tegelikke transpordifirmade ees seisvaid probleeme. Transporditeenuse tellijad
ei tea oodatagi kui suur “kirves” neile selga lüüakse. Siiani on harjutud
transporti tellima võimalikult odavalt (kes seda ei sooviks!) ning “võileiva
hinna” eest see ka saadakse. Kättväristavaid vedajaid, kes häbenevad oma
teenuse eest raha küsida (jättes oma teadmata endast tõsiselt mittevõetava
kerjuse mulje) veel leidub. Kuniks! Aeg oleks mõelda ka veonduses kõige olulisema tegelase ehk autojuhi peale, keda on siiani lausa diskrimineeritud! Tavatööline tahaks ju teenida võimalikult rohkem, võtta kasvõi lisatööd. Autojuht aga kahjuks kahe autoga korraga sõita ei saa! No teeks siis ületundegi - kuid, sorry, töö ja puhkeaja seadus seda ei võimalda. Õpiks, saaks kõrgema hariduse, teeniks rohkem - otse loomulikult, kuid mitte autojuhina! Ja ongi suluseis. Autojuht, kelle käe all kuuletub miljon(eid) maksev ja igasugustes kampaaniates (a-la “sõber sebra”) kõrgema ohu allikaks tituleeritud töövahend, peab tööd tehes rahulduma ainult piskuga. Kommentaar tabelileTabel ise näeb välja niisugune: "Veohinnete kujunemise tabelis" on välja toodud ainult olulisemad kulutused. Punaseid väärtusi muutes muutub resultaat automaatselt. Mõningad väärtused on tähistatud väikese "linnukesega". Hiirega sinna peale minnes avaneb aknake minupoolse kommentaariga, mis peaks Teid väärtuste kirjutamisel abistama. Mõnusat arvestamist!
|
|